Умови доступності ЗДО для дітей

З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку:

  • забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (практичний психолог, учителі-логопеди);
  • створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища;
  • здійснення психолого-педагогічного супроводу;
  • створення умов для розвитку – обладнано 2 логопедичних кабінети для проведення корекційно-розвиткових занять та кабінет практичного психолога;
  • налагодження співпраці з батьками.

У дошкільному навчальному закладі функціонує 2 інклюзивних групи (середнього дошкільного віку та старшого дошкільного віку)

Однак не облаштовано пандуси, окремі туалетні кімнати з урахуванням спеціального обладнання для дітей з особливими освітніми потребами, відсутні ліфти, підйомники.