Звіт завідувача Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 6 «Метелик»

Звіт керівника
Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 6 «Метелик» м. Суми, Сумської області
Барабан Олени Миколаївни

Пріоритетний напрям роботи закладу дошкільної освіти: фізкультурно-оздоровчий.

       Цей рік особисто для мене видався цікавим, насиченим і дуже повчальним. Хочу розпочати свій звіт представивши  свою команду Метелика, які протягом навчального року створювали всі умови для того, щоб всі 286 вихованців із задоволенням щоранку поспішали і чекали зустрічі з нами.

       Укомплектованість педагогічними кадрами та техперсоналом здійснюється відповідно до штатного розпису – 66,35 особи. Педагогічних працівників – 27 (в т.ч. вихователів – 19 , завідувач -1, вихователь-методист – 1, практичний психолог – 1, музичних керівників – 2, вчителів логопедів – 2, інструктор з фізкультури – 1), із них мають вищу освіту 89 % , мають відповідну освіту 70 % . В моєму колективі плинність кадрів відсутня.

      Протягом року адміністрація закладу інформувала, зацікавлювала, допомагала і своїм прикладом залучала педагогічний колектив до сучасних наукових досліджень у галузі педагогіки, психології, застосування новітніх інноваційних технологій, участі в конкурсах,  підвищення кваліфікації через проведення семінарів (он лайн семінарів), ділових ігор, тренінгів, он-лайн навчань, тощо.

Методичну службу в закладі представляє вихователь-методист Будік Людмила Вікторівна, яка відвідала міжнародну виставку «Сучасні заклади освіти – 2020», а також є постійним учасником вебінарів, он-лайн семінарів, що організовуються цифровим видавництвом МСFR, Всеосвіта та отримала відповідні сертифікати.

  • Наш заклад долучився до Всеукраїнської акції «День добрих справ». За це були нагороджені грамотою.
  • Взяли участь у благодійній акції  Всеукраїнського благодійного фонду “Сердце до серця” – були  нагороджені грамотою.
  • Також прийняли участь у міському освітньому проекті “Пташиний дивограй”.

На базі дошкільного закладу було проведено методичне об’єднання для вихователів груп молодшого дошкільного віку «Оптимізація освітнього процесу з дітьми молодшого дошкільного віку засобами пошуково-дослідницької діяльності».
Учителі – логопеди: Резнікова Н.І., Заковоротна Н.О. активні учасники  логопедичного фестивалю «ЛОГОФЕСТ – 2020», що проходив на базі Сумського ДПУ імені А.С.Макаренка.

Наталія Олександрівна ділилася своїм досвідом  роботи «Су-джок терапія в логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку» у науково-практичній конференції. Її матеріали були надруковані у збірнику «Сучасні проблеми логопедії та реабілітації».

Я, як керівник закладу, постійно підвищую свій професійний рівень-в цьому році вступила до магістратури, приймала участь в експертній раді стейкхолдерів за спеціальністю «Дошкільна освіта» при Сумському державному педагогічному університеті ім. А.С.Макаренка за що отримала подяку.

  • Також отримала подяку за співпрацю з СДПУ ім.. Макаренка.
  • Мною був завершений базовий курс із цифрової грамотності (початковий рівень) для державних службовців, отримала сертифікат «Цифрова грамотність державних службовців».
  • В книзі “Бути лідером – 2019” був опублікований матеріал  “Робота дошкільного закладу з родинами вихованців”
  • Подала до друку  статтю «Формування економічного світогляду дітей дошкільного віку через сучасні технології»  до СДПУ на науково-практичну конференцію, яка відбудеться 27 листопада 2020 року.

Педагогічні працівники постійно підвищують професійність та кваліфікацію, навчаючись на дистанційних курсах, вебінарах, майстер-класах та отримують сертифікати, дипломи і грамоти.

Протягом року педагоги  застосовували у роботі з дітьми різноманітні інноваційні методики і технології. А саме: «Технологія саморозвитку М.Монтессорі», «Коректурні таблиці Н.Гавриш», «Теорія розв’язання винахідницьких задач (ТРВЗ)», «Технологія «Су Джок», «Ігри з прищіпками» «Мнемотехніка», «Експериментально – дослідницька діяльність», «Логічні блоки Дьєнеша», «Палички Кюізенера», «Кольоротерапія», «Спадщина В.Сухомлинського», «Музиціювання за К. Орфом», «Логоритміка», «Креативна дошка (малювання на «чарівному склі»)», «Спадщина Софії  Русової», «Тіньовий театр», «Степ – аеробіка», «Методика Л.Фесюкової “Виховання казкою”».

У зв’язку з карантином COVID-19 відбулися зміни у роботі дошкільного закладу. Наші вихованці деякий час не мали змогу відвідувати ЗДО, але наш творчий колектив приклав максимально зусиль для того, щоб допомогти батькам у вихованні дітей вдома. Проводилась робота педагогів та спеціалістів з батьками в он-лайн режимі (через Viber, Skype, Zoom ). Постійно оновлювалась інформація на сайті закладу, на сторінках кожної групи, сторінках спеціалістів. Наші вихованці і батьки були активними та ділились фото світлинами, відео матеріалами про результати своїх досягнень.

А також батьки і вихованеця групи “Волошка” Кіхтенко Анна взяли активну участь в обласному спортивно-масовому онлайн-заходу “Я до спорту масТАК”, де зайняли призове місце та були нагороджені грамотою.

Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази.   

Всю інформацію про фінансову звітність ми завжди висвітлюємо на нашому офіційному сайті закладу metelyk.sumy.ua  в розділі ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.

Зупинюсь на деяких моментах:

  • Поточний ремонт вхідного центрального коридору із заміною дверного блоку – 20530,00 грн.
  • заміна центральних воріт – 3200,00 грн.
  • оновлення стелі в роздягальній кімнаті групи “Веселка” – 2400,00 грн.
  • Був виконаний капітальний ремонт даху – 100000,00 грн.

Придбано на суму 49576,57 коп.

  • Ваги настільні на харчоблок – 1100 грн.
  • Дошки розділочні  відповідно до вимог НАССР – 3 000, 00 грн.
  • Посуд на харчоблок відповідно до вимог НАССР– 7474,00грн.
  • контейнери харчові для комори і харчоблоку –
  • стіл-трансформер для приймання сировини – 1250, грн.;
  • Холодильник – 5700,00 грн.
  • Сушилка для рук – 1050 грн.
  • спецодяг для працівників харчоблоку – 950 грн.
  • Термометр електронний – 1400грн.
  • Миючі та чистячі засоби – 14203, 14 грн.
  • Дезінфікуючі засоби – 9031,25грн.
  • Бочки для замочування посуду – 850 грн.
  • 2 дезкилими на харчоблок 50х63- 940грн.
  • Лінолеум в роздягальню групи “Веселка” – 2628,18

Виконано заходи щодо додержання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, для цього були придбані
будівельні матеріали на суму 13428,69грн (КЕКВ 2210) для : демонтування стін в коридорчику центрального входу та заміна кахеля та вогнегасники на суму 3000,00грн  (КЕКВ 2210)

Адміністрація закладу плідно співпрацює з батьківською громадою, яка не стоїть осторонь проблем закладу дошкільної освіти:

  • батьками групи «Веселка» придбано шафи для речей та лави в роздягальну на суму 18000,00 грн.
  • устатковано батьками ігровий майданчик  групи “Вишенька” на суму 4100,00 грн.

Адміністрація закладу зверталась до депутатів СМР на залучення додаткових коштів, а саме:

  • Скоробагатського Євгенія Олексійовича на виділення  додаткових коштів для ремонту даху на суму 150000,00 грн.
  • Лантушенка Дмитра Сергійовича на придбання протипожежних дверей 2-го типу (ЕІ-30) для відокремлення приміщення елетрощитової на суму 30000,00 грн.

Але допомога так і не надійшла, це питання залишається в процесі вирішення.

Харчування дітей в ЗДО є якісним, збалансованим, раціональним.
Основними постачальниками продуктів харчування є:

  • ФОП Касьянова Ю.О.;
  • КОРП «Дрібнооптовий» СМР.

В лютому місяці 2020 року було проведено тематичний день відкритих дверей «Секрети здорового харчування наших дітей».
Під час проведення заходу було проведено:

–  ознайомлення батьківського загалу з нормативними документами щодо організації харчування дітей;

–  інформування батьків про примірне двотижневе меню;

–  донесення інформації про постачальників, про вимоги до продуктів харчування, які постачаються до закладу, про вартість та об’єм страв;

–  проведення роз’яснювально роботи серед батьків щодо раціонального режиму харчування дітей та збалансованості раціону як вдома, так і в закладі освіти;

– проведення круглого столу для батьків “Раціональне збалансоване харчування дітей  в ЗДО”

– демонстрація фотоматеріалів, відеоматеріалів щодо організації харчування.

Протягом року були різні види звернень громадян: пропозиції, зауваження, клопотання. Всі вирішувались відповідно до чинного законодавства.

Звіт завідувача ДНЗ 6