Гуртки
«Маленькі грації»
Протягом навчального періоду в садочку проводиться гурткова робота зі степ-аеробіки «Маленькі грації».
Степ-аеробiка – це тренування, в основу якого покладено рiзнi способи спуску та пiдйому на спецiальну степ-платформу. При виконанні вправ на степ-платформах, всупереч iснуючiй думцi, навантаження на ноги не бiльше, нiж при виконаннi iнших видiв вправ. Пiд час занять на степ-платформах покращусться вентиляцiя легенiв, поступово формуються навички правильного дихання пiд час pyxiв. Ці заняття цiлком пiдходять для дiтей рiзних вiкових груп i рiзного piвня пiдготовленостi.
Виконуючи пiд музичний супровiд певнi рухи на степ-платформах, рiзні варiанти кроків з пiдйомом та спуском з платформи, швидкi переходи, часто змiнюючи при цьому ритм i напрямок pyxiв, можна отримати навантаження яке вiдповiдає бiговому тренуванню.
В садочку створені комфортні умови для навчання, за яких кожен вихованець відчуває свою успішність та оздоровленість, фізичну спроможність, самостійність.
«Моє фортепіано»
Одним із пріоритетних завдань дошкільної освіти є створення сприятливих умов для особистого становлення та творчої самореалізації кожної дитини. Музика – це вид мистецтва, що істотно впливає на становлення особистості в дошкільному віці. Новітні психолого-педагогічні дослідження підтверджують велике значення і необхідність раннього музичного виховання, що відповідає природним закономірностям інтелектуального і психічного розвитку дитини
Новітні психолого-педагогічні дослідження підтверджують велике значення і необхідність раннього музичного виховання, що відповідає природним закономірностям інтелектуального і психічного розвитку дитини.
Гурток «Моє фортепіано» проводиться за власною авторською програмою музичного керівника Марії Волкової. Організовується на основі урахування інтересів та здібностей вихованців старших груп. Гурткові заняття проводяться 30 хвилин у другій половині дня, у час, відведений для ігор та самостійної художньої діяльності дітей. Відбір дітей до гуртка проходить у формі індивідуального прослуховування дітей.
Зміст програми відповідає дидактичним принципам: від простого до складного, єдності навчально-пізнавальної та творчої діяльності, інтегрованості, рівноправності, доступності, активності, наступності, цілісності систем.єКерівник гуртка проводить активну конкурсну діяльність. Готує виступи дітей до творчих конкурсів різних рівнів. В підтвердження участі в конкурсах, діти мають дипломи лауреатів та подяки керівнику.